دانلود کتاب و مقاله زمین شناسی

این وبلاگ با هدف در اختیار قرار دادن مقالات و کتب زمین شناسی راه اندازی شده است.

دانلود کتاب و مقاله زمین شناسی

این وبلاگ با هدف در اختیار قرار دادن مقالات و کتب زمین شناسی راه اندازی شده است.

ژئوتوریسم (فارسی)

کتاب ژئوتوریسم نوشته بهزاد حاج علیلو و بهرام نکویی صدر



برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید:


http://s3.picofile.com/file/8231116142/geotourism_farsi_1_.pdf.html


لطفا در صورت بروز مشکل در هنگام دانلود، از طریق کامنت مراتب را به اطلاع اینجانب برسانید.

نظرات 2 + ارسال نظر
عبدالمنان سه‌شنبه 5 فروردین 1399 ساعت 00:18

تشکر خیلی ممنون

ندا نظری سه‌شنبه 9 خرداد 1396 ساعت 23:47

سلام. از وبلاگتون بازدید کردم و چند تا از کتابهای خوب رو پیدا کردم. من رشته تخصصیم زمین شناسی اقتصادیه. من کتاب Gem and Crystals رو نتونستم دانلود کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد